7 Mayıs 2015 Perşembe

Magnetli Surat Tamamlamaca





Komik, şaşkın, korkmuş, gülen, ... vb bir sürü surat yaptık Mert ile, çok eğlendik.  Bu suratı, gözleri, burunları, kaşları Etkaca sitesinden indirdim (http://etkaca.blogspot.com.tr/2013/02/bul-tak-tamamla-duygu-durumlar.html?m=1).  Hazırlayanların eline sağlık, çok başarılı gerçekten. Renkli baskı alıp, pvc ile kaplattım. Kestikten sonra, bütün küçük parçaların arkasına magnet yapıştırdım. Magnetler, reklam magnetleri, gittigim her lokantadan almaya başladım,  arkadaşlar da bizim için biriktirmeye başladılar :)

Suratı buzdolabına sabitledim, üzerine magnetli ağız,  burun, göz ve kaşları yerleştiriyoruz. Ben mutfakta yemek hazırlarken Mert'e eğlence bulmuş olduk.







1 yorum:

  1. Süpermiş, ben bunları görmemişim. Annelik çok yakışıyor benim arkadaşıma. :)

    YanıtlaSil