13 Eylül 2014 Cumartesi

En sevdiğim kitabım keçe kitabım :)

Sevgili Melda'nın kızı Ada için yaptığı keçe kitabı görünce hem ben hem de Mert bayıldık. Ben daha fazla sevmiş bile olabilirim :) Zaten montessori ile daha yakın tanışmamız da Melda sayesinde oldu.  O kitabı görünce bende yapmaya giriştim, hem Melda'nın yaptıkları, hem de internetten yaptığım araştırmalar sonucunda kitabı oluşturmaya başladım. Ufak tefek olsa da kendi eklemelerim de oldu. Arkadaşım Seda'nın büyük yardımlarıyla 2-3 haftalık bir çalışma sonucunda bitirmeyi başardık. Mert'den "en sevdiğim kitabım keçe kitabım" cümlesini duyunca iyiki yapmışım dedim. Dışarı çıktığımızda hep yanımızda götürüyoruz keçe kitabımızı, kurtarıcımız oldu, bir kahve içerken biraz oyalanabiliyoruz böylece. ( Mert 28 aylık).


Sol tarafta düğmeye ilikleme, renkleri öğrenme, şekilleri öğrenme ve gruplandırma çalışmaları yapabiliriz, sağdaki uğur böceğinin fermuarını açma kapama  yapabiliriz. Soldaki şekilleri uğur böceğinin içine doldurup tekrar yerlerine takıyoruz.

Hem sayılar, hem renkler, hem de renkleri eşleştirme oynuyoruz. Bu arada çıt çıt açma kapamayı öğrenmeye çalışıyoruz.

Ayakkabı bağlama, ipi deliklerden geçirme, çırt çırt açma kapama yapıyoruz.

Yapbozlara bayılıyoruz :))





Sayıları öğrenmeye çalışıyoruz. Bu aralar sadece soldaki cebe doldurma ve çıkarıp yerine yapıştırma oynuyoruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder